Om os

Her hos hedensted-bk.dk samler vi alle de vigtigste informationer og nyheder om ketchersport, som du frit kan gå på opdagelse i blandt. Vores hjemmeside henvender sig til alle, der har interesse for eller nysgerrighed i forhold til ketchersport.

Hvorfor begynde til ketchersport?

Ketchersport byder på meget mere end kun fysisk aktivitet. Det er sportsgrene, der både kan spilles individuelt eller som par. Dermed kan du vælge den spilleform, som matcher dine personlige ønsker.

Der er rig mulighed for at stifte bekendtskaber med andre engagerede spillere, når du melder dig ind i en klub. Du får undervisning af dygtige instruktører, og du kan træne i dét omfang, som matcher dine ambitioner og din livsstil.

Det har stor betydning for din trivsel på job og privat, at du afsætter tid til at dyrke dine fritidsinteresser. Du får mulighed for at koble af fra arbejdet, og du får socialt samvær med gode mennesker, som deler samme passion som dig.

Så uanset om du er nybegynder eller hærdet badminton-, squash- eller tennisspiller, så er vores mål med siden her, at du kan finde alt du kan bruge af viden om disse typer af sport.

0/50 ratings